Affärsmannaskap

Affärsmannaskap

Mötet med kunden är det centrala i många företag. För konsulter som dagligen vistas bland kunderna är kompetens men också ett proffsigt intryck avgörande för ett lyckat samarbete, goda relationer och framtida affärer. Förutom spetskompetens är relationsbyggande och kommunikation med olika typer av individer en viktig del i arbetet, något som INSIDE Development låter genomsyra även denna utbildning.

Deltagarna genomför först en beteendeanalys och får utbildning på de olika beteendestilarna under en heldags workshop; ”Utvecklande Kommunikation”. Därefter bygger vi på med kunskap och insikter som ökar deltagarnas affärsmannaskap och förbättrar deras kommunikation med kunderna vilket ofta leder till fler och mer effektiva samarbeten.

Under en heldag går vi igenom modeller och exempel där deltagarna även får göra övningar som relaterar till sina branscher och vardagssituationer.

Klicka på länkarna nedan för att få mer information från oss, eller för att komma till vår kalender.

Affärsmannaskap

Vill du veta mer om denna utbildning?

 

Se nästa tillfälle

 

Företagsanpassad

Kalender

Se datum för våra utbildningar och seminarier i vår kalender.

Kalender

Kontakta oss

Här kan du kontakta oss, eller fylla i din mailadress så kontaktar vi dig!

Kontakta oss

DISC

Läs mer om bakgrunden till teorin om färgerna som ligger till grund för våra utbildningar.

Om DISC